Wersja z: 2012-05-18 13:26:42. Zapisał: Henryk Ogaza
PKS w STRZELCACH OPOLSKICH S.A.
ul. 1 Maja 59
47-100 Strzelce Opolskie
ogłasza przetarg ofertowy na wykonanie:
„ Termomodernizacji dachu Stacji Obsługi o pow. 648 m² „
( przewidywany termin wykonania prac- wrzesień 2012 r ).
-
Specyfikacja prac dotycząca remontu dachu wraz z jego dociepleniem i wzór umowy
do odebrania w Sekretariacie Zamawiającego.
-
Oferty powinny zawierać cenę wykonania poszczególnych prac oraz termin realizacji.
-
Oferent zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia do dnia 19.10.2012 r.
-
Oferty pisemne w formie kosztorysu należy złożyć w zamkniętych kopertach z napisem
„Oferta na termomodernizację dachu” w Sekretariacie Spółki PKS
ul. 1 Maja 59, 47-100 Strzelce Op. do dnia 05.06.2012 r. do godz. 15:00
-
Do oferty należy: a) dołączyć kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert,
b) dołączyć minimum 2 referencje z ostatniego roku potwierdzające należyte wykonanie remontów dachów o wartości minimum 100 tys. zł.
c) zaakceptowane: wzór umowy oraz specyfikacja robót
-
Kryterium oceny oferty - 100 % cena
-
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.06.2012 r. o godz.10:00 w siedzibie PKS-u
bez udziału oferentów.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od przetargu w całości bez podania przyczyny.
-
Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zamieści na stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.
-
Wykonawca jest zobowiązany do podpisania umowy w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia
wyników przetargu.
-
Osoba do kontaktu – Piotr Hajduk nr tel. 723186610