PKS w STRZELCACH OPOLSKICH S.A.
ul. 1 Maja 59
47-100 Strzelce Opolskie
ogłasza przetarg ofertowy na wykonanie:
„ Termomodernizacji dachu Myjni autobusowej o pow. 196 m² „
-
Specyfikacja prac dotycząca remontu dachu wraz z jego dociepleniem oraz wzór umowy
do odebrania w Sekretariacie Zamawiającego.
-
Oferty powinny zawierać cenę wykonania poszczególnych prac oraz termin realizacji.
-
Oferent zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia do dnia 31.08.2013 r.
-
Oferty pisemne w formie kosztorysu należy złożyć w zamkniętych kopertach z napisem
„Oferta na termomodernizację dachu” w Sekretariacie Spółki PKS
ul. 1 Maja 59, 47-100 Strzelce Op. do dnia 15.05.2013 r. do godz. 15:00
-
Do oferty należy: a) dołączyć kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert,
b) dołączyć minimum 2 referencje z ostatniego roku potwierdzające należyte wykonanie remontów dachów o wartości minimum 100 tys. zł.
c) zaakceptowane: wzór umowy oraz specyfikacja robót
-
Kryterium oceny oferty - 100 % cena
-
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.05.2013 r. o godz.10:00 w siedzibie PKS-u
bez udziału oferentów.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od przetargu w całości bez podania przyczyny.
-
Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zamieści na stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.
-
Wykonawca jest zobowiązany do podpisania umowy w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia
wyników przetargu.
-
Osoba do kontaktu – Piotr Hajduk nr tel. 723186610
Wytworzył: Henryk Ogaza Data wytworzenia: 2013-04-30 08:24:19 Opublikował: Henryk Ogaza Data publikacji: 2013-04-30 09:26:14 Odsłon: 1075 Dziennik zmian |